Et område for norske høyttalere.
Du kan finne et bredere publikum for tekniske spørsmål hvis du spør i engelskspråklige deler av denne nettsiden
Du kan finne et bredere publikum for tekniske spørsmål hvis du spør i engelskspråklige deler av denne nettsiden
Jimny chat på Norsk
- TaterTot
- New Member
-
Public
Less
More
- Thank you received: 0
03 Feb 2019 19:19 #202472
by TaterTot
Replied by TaterTot on topic Jimny chat på Norsk
Problemet her er at det er ingen plass å lagre en fres. Blir det stående ute, så stjeler narkisa deler. Deler som er helt ubrukelige for dem, slik som tennplugghetta (den tok de fra 2-hjulingen min). Og får de ikke av deler, så fyller de vann på tanken. Også på tohjulingen.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
03 Feb 2019 19:28 #202476
by yakuza
Norway 2005 Jimny M16A VVT, 235 BFG MT, 2" Trailmaster, ARB rear lck, 17%/87% high/low gears.
Replied by yakuza on topic Jimny chat på Norsk
Eg bur på bygda
Freseren står i hagen om vinteren under presenning.
Låser sjelden bilen, garasja er aldri låst, og minst ei dør på huset er som regel åpen....
Han lokale narkisen som dreiv å stjal er tatt no etter nokre raid i fjor haust. Håper han får skikkelig hjelp no denne gangen.

Låser sjelden bilen, garasja er aldri låst, og minst ei dør på huset er som regel åpen....
Han lokale narkisen som dreiv å stjal er tatt no etter nokre raid i fjor haust. Håper han får skikkelig hjelp no denne gangen.

Norway 2005 Jimny M16A VVT, 235 BFG MT, 2" Trailmaster, ARB rear lck, 17%/87% high/low gears.
- TaterTot
- New Member
-
Public
Less
More
03 Feb 2019 19:41 #202479
by TaterTot
De prøvde å stjele grillen min. Heldigvis har jeg en vane med å låse fast slik med kjetting. Kjettingen forsøkte de å klippe med ei hagesaks. SÅ klart min hagesaks....
- TaterTot
- New Member
-
Public
Less
More
06 Feb 2019 09:21 #202666
by TaterTot
Prosjektet er satt på vent. Enten så noen meg med snøskuffa er forleden dag, i hissig graving, ellers så kjente noen på seg at jeg var i ferd med å tilte. I går var parkeringsplasse plutselig helt ren!
06 Feb 2019 09:25 #202668
by yakuza
Replied by yakuza on topic Jimny chat på Norsk
Kanskje dei feilparkerte bilane borti gata var fjerna så ryddemannskapet endelig kom seg fram?
Eg skal aldri ha noko felles igjen. Det ligg ikkje for meg, er ikkje tolerant nok.
Hadde felles innkjørsel før, eg måka min halvpart, naboen parkerte der eg hadde måka, og skjønte ikkje kvifor eg vart sur..
Eg skal aldri ha noko felles igjen. Det ligg ikkje for meg, er ikkje tolerant nok.
Hadde felles innkjørsel før, eg måka min halvpart, naboen parkerte der eg hadde måka, og skjønte ikkje kvifor eg vart sur..
- TaterTot
- New Member
-
Public
Less
More
06 Feb 2019 12:32 #202676
by TaterTot
Tviler på det. Det er nemlig slik at når beboerene drar om morgenen, så parkerer de som jobber i barnehagen i nabolaget der. Også folk fra andre nabolag. De har tidligere fått beskjed at om borttauing er et alternativ. Så jeg velger å tro at de følte min sinte aura i hele nabolaget. Fungerer det

Moderators: yakuza
Time to create page: 0.187 seconds