×
BigJimnyMeet (North) 2024 (12 Jan 2024)


BigJimnyMeet 2024

14th July 2024
Parkwood Nr. Leeds

Booking now open - EARLY BIRD DISCOUNTED PRICE

Click HERE for details

× Et område for norske høyttalere.
Du kan finne et bredere publikum for tekniske spørsmål hvis du spør i engelskspråklige deler av denne nettsiden

Jimny chat på Norsk

  • MadsV
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
    Public
16 Apr 2018 17:36 #191765 by MadsV
Jimny chat på Norsk was created by MadsV
Åpner det norske forumet med en generell chat! Har lenge savna muligheten for å snakke med andre nordmenn med Jimny.

www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=118216571

Kor mange skal prøve å selge denne bakhjulstrekkeren på 1 mnd? :laugh: Har gått opp og ned i pris for kvar person som prøver.
Artig å følge med på finn på alle som skal gjer seg kjappe penger

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • OlaGB
  • Visitor
  • Visitor
    Public
16 Apr 2018 20:06 #191773 by OlaGB
Replied by OlaGB on topic Jimny chat på Norsk
Facebook har rasert alt av forum, kjipt for slike som meg som synes forum er 10x bedre enn noen FB gruppe.
Liker heller ikke at Suzuki klubben sin FB side er offentlig, så jeg vil ikke legge ut stort der.

Så dette var et bra forslag, kjekt at de fikset det så kjapt og!

Den bilen var vel et kurant kjøp når den lå ute til 8k! Mener det var samme person som annonserte den imens de var på reise faktisk, men prisene måtte han ha tatt ut av terningkast for hver annonse.
Til 25k er det vel få, om noen, som gidder kjøpe 2wd G13 Jimny.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Apr 2018 06:03 #191783 by yakuza
Replied by yakuza on topic Jimny chat på Norsk
Enig om facebook. Er litt aktiv i etpar lukka grupper, men kun for å få vite om kva tid eg skal på RødeKors vakt o.l.
Har ikkje face på mobilen. Facebook er lite og dårlig søkbart så syns du får alle samme spørsmåla frå folk som ikkje gidder google eller søke og dersom du svarer er det litt verdilaust når andre ikkje kan søke det opp.

Den 2wd jimnyen har en morsom historikk på finn.no etterkvart :)
Ellers var det 7-8 jimny før helga, og mandag morgon var det berre tre så det er sikkert nye entusiaster på veg:)

Kjenner etpar som har jimny frå Suzukiklubben, blant anna den siste Arctic Trucks Jimnyen så skal prøve å få overtalt han til å komme innpå her :)
Trur det blir meir interrssant for nordmenn når vi tre er av dei mest aktive her :)

Og eg som egentlig ikkje skulle gjere noko med jimnyen og berre gjere ferdig SJ'en..

Norway 2005 Jimny M16A VVT, 235 BFG MT, 2" Trailmaster, ARB rear lck, 17%/87% high/low gears.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • MadsV
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
    Public
17 Apr 2018 07:47 #191786 by MadsV
Replied by MadsV on topic Re:Jimny chat på Norsk
Gikk også lei av alle repeterande spørsmål og det samme oppatt heile tida. Slutta å gå inn på face for ett år sida, og fjerna heile profilen min rett før nyttår. Håper (og trur) at folk kjem tilbake til foruma i tida framover, det er her all god info ligg!

Gikk forresten på en smell i helga og bestilte ei transferkasse fra Redacted med 4.16! Er ikkje direkte billig lenger den Jimnyn :laugh:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Apr 2018 09:06 #191788 by yakuza
Replied by yakuza on topic Re:Jimny chat på Norsk
4.16:1 er gull. Har du sjekka kva turtal du får? grimjeeper har ein kalkis som er gull slik. eg har høg giring i akslar og girkasse så får det ikkje til å gå opp med ei sånn kasse pluss at ombygginga er meir omfattande på ein VVT med eletrisk kasse.
Seie frå om du treng drivakslar frå SJ for tilpassing, eg har ein haug untatt bakre til kort SJ då dei blir utsletne.
Husk å forsterke festa.
Girkassa mi kom til Skodje i dag 08:57, omlag akkurat når bilen går derifrå til Volda/Ørsta som vanlig så då ligg den nok der eit døgn slik alle pakkar på veg hit gjer..

Norway 2005 Jimny M16A VVT, 235 BFG MT, 2" Trailmaster, ARB rear lck, 17%/87% high/low gears.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • MadsV
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
    Public
17 Apr 2018 10:16 #191791 by MadsV
Replied by MadsV on topic Re:Jimny chat på Norsk
Nei har ikkje sjekka, har ærlig talt lite greie på gir ratio. Veit berre at original lavserie er ubrukelig på Jimny! Skal huske på at du har liggande aksler :)
Ja pakkane blir liggande på Skodje uansett kor nærme du bor. Ej bestille somregel til jobben så får det meste med bil rett til jobben.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • OlaGB
  • Visitor
  • Visitor
    Public
17 Apr 2018 13:19 #191810 by OlaGB
Replied by OlaGB on topic Re:RE: Re:Jimny chat på Norsk

MadsV wrote: Nei har ikkje sjekka, har ærlig talt lite greie på gir ratio. Veit berre at original lavserie er ubrukelig på Jimny! Skal huske på at du har liggande aksler :)
Ja pakkane blir liggande på Skodje uansett kor nærme du bor. Ej bestille somregel til jobben så får det meste med bil rett til jobben.

Satt opp et regnestykke med rocklobster 4.16/1.58 her..
215/75-15 til venstre, 235/75-15 til høyre..

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • OlaGB
  • Visitor
  • Visitor
    Public
17 Apr 2018 13:20 #191811 by OlaGB
Replied by OlaGB on topic Re:Jimny chat på Norsk
Her er tallene jeg brukte. Mener de er nær riktig iallefall..

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Apr 2018 15:17 #191814 by yakuza
Replied by yakuza on topic Re:Jimny chat på Norsk
Favoritt målband nederst. Utan tommar, kun metrisk.☺️

Sent fra min E5823 via Tapatalk

Norway 2005 Jimny M16A VVT, 235 BFG MT, 2" Trailmaster, ARB rear lck, 17%/87% high/low gears.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • MadsV
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
    Public
17 Apr 2018 15:33 #191817 by MadsV
Replied by MadsV on topic Re:Jimny chat på Norsk
Okey, så med 235 dekk så blir ikkje turtallet i 80km/h så langt unna slik det er no. Ligg på ca 2800rpm i 80 idag.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • OlaGB
  • Visitor
  • Visitor
    Public
17 Apr 2018 16:20 #191820 by OlaGB
Replied by OlaGB on topic Re:Jimny chat på Norsk
Org med 215 til venstre, rocklobster og 235 til høyre..



Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Apr 2018 17:28 #191824 by yakuza
Replied by yakuza on topic Re:Jimny chat på Norsk
Så vidt eg kan sjå med lite mobilskjerm er det rette tal for din bil Mads.

Sent fra min E5823 via Tapatalk

Norway 2005 Jimny M16A VVT, 235 BFG MT, 2" Trailmaster, ARB rear lck, 17%/87% high/low gears.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: yakuza
Time to create page: 0.179 seconds
Powered by Kunena Forum

I hope you enjoy using this forum. Please consider making a donation towards the upkeep of this forum website.

We use cookies to give you the best online experience. Please let us know if you agree to all of these cookies. Accepting the Cookies also accepts the Disclaimers for the website.